headernw.jpg
 

Keeperstassen inleveren

5-7-2019
Nieuwsafbeelding

Beste keepers, ouders van keepers en/of teammanagers,

Het seizoen 2018/2019 zit er weer op. We hopen dat jullie niet alleen een succesvol, maar ook een leuk en sportief seizoen gehad hebben.

Einde van het seizoen betekent voor ons de materialen commissie weer een hoop werk en een grote organisatie om alle 59 keeperstassen voor volgend seizoen weer op tijd klaar te hebben. Maar we doen dit met enthousiasme en plezier voor jullie.

Om het een en ander in goede banen te leiden en zo efficiënt mogelijk te laten verlopen hebben we een aantal data geprikt om tassen te controleren en/of in te leveren.

Jongste jeugd (6E en 8E) Maandag 8 juli 20.00 tot 21.00 uur tassen inleveren

A1, B1, C1 en D1 Maandag 8 juli 20.00 tot 21.00 uur tassen controleren en/of inleveren

Overige teams Woensdag 10 juli 19.30 tot 21.00 uur tassen inleveren

Keepers van de jongens of meisjes A1, B1, C1 en D1 kunnen hun tassen na controle op 8 juli, wanneer gewenst, weer meenemen om door te trainen of om toernooien te spelen. Overige teams die dit ook willen kunnen dit via de teammanager aan de materialen commissie vragen. Bij teveel aanvragen zal de materialen commissie genoodzaakt zijn de tassen toch in te nemen om voldoende tijd te hebben de materialen uit te wisselen.

Keepers/teams die de clubmaterialen niet inleveren of laten controleren komen achteraan de rij bij nieuwe bestellingen en/of het uitreiken van de tassen.

Gezien de ervaringen van vorige jaren zijn we genoodzaakt een aantal regels in te stellen.

Graag ontvangen wij de keepersmaterialen schoon !!! Vorig jaar ontvingen wij verschillende van binnen gekleurde helmen door haarverf en resten van andere feestelijke uitingen.

De materialen commissie zorgt voor de inname, vervanging, reparatie en verdeling van de keepersmaterialen, niet voor de schoonmaak.

Verkleurde zweetbandjes aan de binnenzijde van de helmen worden door ons wel vervangen.

Dus stinkende materialen voordien nog even luchten. Helmen en materiaal van schuim kunnen schoongemaakt gemaakt worden met een vochtige doek met een mild reinigingsmiddel. Dus geen chloor of iets dergelijks maar bij voorkeur met een sopje van groene zeep of afwasmiddel.

Iedereen wil graag in schone niet stinkende keepersmaterialen spelen. Lever je spullen dus schoon in, dan krijgt iedereen ook weer schone spullen aan het begin van het nieuwe seizoen.

Vieze stinkende spullen nemen we dus niet in ontvangst.

Mocht je niet kunnen op de aangegeven datum, vraag dan iemand anders van je team de spullen in te leveren óf als het echt niet lukt op dit tijdstip, stuur dan even een email ([email protected]).

Als keeper/teammanager blijf je verantwoordelijk voor de inhoud van je tas, dus controleer je tas voordat je deze wegbrengt of weg laat brengen.